«Φωτιά» στα LIDL από αύριο Δευτέρα (23/5) – Οι μυθικές προσφορές! – Shopping

May 23, 2022

Την ώρα που οι τιμές των προϊόντων έχουν αυξηθεί ραγδαία, η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ προσπαθεί να βοηθήσει τα νοικοκυριά να κάνουν τις αγορές τους όσο πιο οικονομικά γίνεται.


Διαφ.

Διαφ.

Δείτε επίσης: Ουρές στα ταμεία των Lidl: Η ανακοίνωση που προκάλεσε φρενίτιδα!

Ευλογιά των πιθήκων: Ο ΕΟΔΥ εξετάζει σχέδιο για καραντίνα 21 ημερών και στην Ελλάδα (video)

VIRAL ΕΙΔΗΣΗ

Ευλογιά των πιθήκων: Ο ΕΟΔΥ εξετάζει σχέδιο για καραντίνα 21 ημερών και στην Ελλάδα (video)

Από αύριο (23/5), σε όλα τα καταστήματα της Ελλάδας, μπορείτε να βρείτε προϊόντα φούρνου, φρούτα, καθαριότητας και πολλά άλλα με -35% έκπτωση, 1+1 αλλά και με μειωμένες τιμές. Να σημειωθεί πως οι προσφορές του φυλλαδίου, παρά τις προσεγμένες παραγγελίες, ενδέχεται να εξαντληθούν από την πρώτη μέρα. Λόγω περιορισμένου χώρου σε ορισμένα καταστήματα πιθανόν να μην βρείτε κάποια από τα διαφημιζόμενα προϊόντα.

προσφορεσ-λιντλ

Νέα αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα «ταράζει τα νερά» στην αγορά - Υπόσχεται τιμές σοκ!

Θα ανοίξουν τα Carrefour Market και τα Carrefour Express καθώς και τα Carrefour Bio και SUPECO. Τα τελευταία δραστηριοποιούνται στην κατηγορία του soft discount store όπου στην χώρα μας κυριαρχεί η Lidl.

Η αλυσίδα έκανε την εμφάνισή της πριν από τα 10 χρόνια και αντικατέστηκε με λίγα λόγια τα DIA ενώ πλέον ανταπτύσεται ραγδαία. Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε οι τιμές που θα λανσάρει ρε προϊόντα η SUPECO θα είναι 10% φθηνότερα από το LIDL.

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

Όπως αναφέρεται και στην ανακοίνωση πρόκειται για «ένα τύπο καταστήματος που παρέχει επιλεγμένη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των καταναλωτών στις εκάστοτε καλύτερες τιμές της αγοράς, που θα δημιουργηθούν στις εισόδους των μεγάλων αστικών κέντρων».

Κοινά στοιχεία με τη γερμανική αλυσίδα που έχει παρουσία στη χώρα μας είναι οι εβδομαδιαίες προσφορές σε είδη baazar (ρούχα, είδη σπιτιού, εποχικά είδη κ.α.), οι ζεστές γωνιές με προϊόντα φούρνου και η μεγάλη γκάμα σε προϊόντα private label. Με βάση τα στοιχεία του ομίλου Carrefour τα προϊόντα bazzar αντιπροσωπεύουν μόλις το 5%-6% των πωλήσεων των SUPECO.


Πηγή

Διαβάστε επίσης: