Θα ανοίξουν τα Carrefour Market και τα Carrefour Express καθώς και τα Carrefour Bio και SUPECO. Τα τελευταία δραστηριοποιούνται στην κατηγορία του soft discount store όπου στην χώρα μας κυριαρχεί η Lidl.
Η αλυσίδα έκανε την εμφάνισή της πριν από τα 10 χρόνια και αντικατέστηκε με λίγα λόγια τα DIA ενώ πλέον ανταπτύσεται ραγδαία. Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε οι τιμές που θα λανσάρει ρε προϊόντα η SUPECO θα είναι 10% φθηνότερα από το LIDL.
Δείτε επίσης: Ουρές στα ταμεία των Lidl: Η ανακοίνωση που προκάλεσε φρενίτιδα!
Όπως αναφέρεται και στην ανακοίνωση πρόκειται για «ένα τύπο καταστήματος που παρέχει επιλεγμένη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των καταναλωτών στις εκάστοτε καλύτερες τιμές της αγοράς, που θα δημιουργηθούν στις εισόδους των μεγάλων αστικών κέντρων».
Κοινά στοιχεία με τη γερμανική αλυσίδα που έχει παρουσία στη χώρα μας είναι οι εβδομαδιαίες προσφορές σε είδη baazar (ρούχα, είδη σπιτιού, εποχικά είδη κ.α.), οι ζεστές γωνιές με προϊόντα φούρνου και η μεγάλη γκάμα σε προϊόντα private label. Με βάση τα στοιχεία του ομίλου Carrefour τα προϊόντα bazzar αντιπροσωπεύουν μόλις το 5%-6% των πωλήσεων των SUPECO.
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«Σεισμός» στην αγορά με κορυφαία αλυσίδα σούπερ μάρκετ: Επιστρέφει πέντε χρόνια μετά το «λουκέτο» του Μαρινόπουλου
Έχουν περάσει πέντε χρόνια από την εξαγορά του Μαρινόπουλου και το τέλος του ονόματος της άλλοτε κορυφαίας αλυσίδας σούπερ μάρκετ, με μια άλλη με την οποία συνεργαζόταν να επιστρέφει στην Ελλάδα. Η Carrefour ξεκίνησε επίσημα τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα, με το άνοιγμα των 5 πρώτων καταστημάτων της, τα οποία βρίσκονται ήδη σε λειτουργία από τον Απρίλιο.
Η πρώτη φάση ανάπτυξης του δικτύου καταστημάτων της Carrefour, γίνεται με την μέθοδο του franchise και προβλέπει την έναρξη λειτουργίας καταστημάτων στην περιφέρεια, με έμφαση στις τουριστικές περιοχές, έχοντας ήδη εγκαινιάσει 2 καταστήματα στην Ζάκυνθο και 3 καταστήματα στη Χαλκιδική, ενώ έχει δρομολογηθεί, το άμεσο επόμενο διάστημα, η δημιουργία 7 ακόμη καταστημάτων, σε περιοχές με έντονη τουριστική κίνηση, όπως η Σαντορίνη.
Πηγή